Levertijd & Retourneren

Levertijd

Over het algemeen bedraagt de levertijd van onze producten 1 tot 2 werkdagen. Wil je de exacte levertijd weten van een specifiek product? Kijk dan bij dat product onder de sectie 'Levertijd'.


Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht?
Geen zorgen, je kunt je bestelling eenvoudig retourneren. Je hebt 60 dagen de tijd om je bestelling te annuleren en het retour aan te melden. Daarna dient het pakket binnen 14 dagen terug gestuurd te worden. 
Let op: retourneren is gratis als je het pakket bij een GLS-afgiftepunt afgeeft.

Neem contact met ons op zodat we je een retourlabel kunnen toesturen. Stuur een e-mail naar contact@finesse24.nl onder vermelding van je bestelnummer en de retourreden.

Retourvoorwaarden

Om je retour in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om rekening te houden met de volgende retourvoorwaarden:

  • Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Als aan deze voorwaarden is voldaan, kunnen we je retour snel en efficiënt verwerken. De terugbetaling zal binnen 10 werkdagen plaatsvinden.

Veelgestelde vragen

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Dan is je product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De maximale waardevermindering is 25%.

Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

  1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
  • beschadiging van het product;
  • beschadiging of ontbreken van de verpakking;
  • compleetheid van het product.
  1. De kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen. Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving. Deze kosten zijn €7,50 en worden samen met de waardevermindering ingehouden.

Mag ik een product thuis uitproberen?

Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.